Eriksson!!

Finns bara ett ord, Eriksson.. Hehe ni som känner mig vet att jag kan vara ganska klubbig eller hela vår familj är det så händer det något så säger vi alltid Eriksson.. Hehe.. 

I vår dusch så har vi en tvättställning som sitter fast i vägen så när man ska duscha så kan man bara fälla upp den. Men hade väl lite bråttom in i duschen så ja jag glömde att fälla upp denna och gick rakt in i den/kanten så fick den rakt i näsbenet. Gjorde ont som fan, men efter ett tag tänkte jag efter vem gör något sånt. Börja självklart asgarva.. 

Har fortfarande smått ont i nästan och upp mot huvudet sen jag slog i. Bra jobbat! ;D


Se till att skriva något innan ni lämnar min blogg :) <3

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0