Foto dag med Amanda :)

Skrev nyss i min andra blogg att jag hade foto dag igår med Amanda. Var riktigt trevligt dock var det förbaskat kallt ute. Så vi höll inte på så länge. Blev en del kort på Amanda men dock några st på mig bara men det gör inget för ingen av oss orkade riktigt vara kvar ute och fota. Blir ju snabbt kallt när man inte får ha tjocka kläder på sig. 

Nästa gång skulle vi köra på inomhus hemma hos henne. Hon hade snygga tapeter så vi skulle göra emot den istället och ta snygga kort. Lite skönare att vara inne där det är varmt och skönt. Enda nackdelen är att det är snyggast ljus om man är utomhus och det blir snyggare kort även lättare att få till det rätta ljuset men det ska nog gå bra! 

Tänkte slänga upp lite bilder här oxå så ni får se om ni inte redan gått in på min andra blogg. 

Fotograf: Amanda Lindqivst
Modell: Linda Eriksson

 


Fotograf: Linda Eriksson
Modell: Amanda Lindqvist 
 
 

Se till att skriva något innan ni lämnar min blogg :) <3

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0