Fuck!!

Nackdelen med att vara sjuk och ha en sjukdom är att man måste äta medecin för att bli bättre. Ännu en nackdel med det hela är att dessa medeciner ger bivärknignar. Som kan göra en galen! 

  • Humörsvängningar 
  • Hudutslag som även kliar ibland
  • Trötthet( fast det blir man av dem mesta medeciner plus trött om man bara är hemma)
  • Svettningar som är enorma ibland
  • Huvudvärk 
  • Ångest 
  • Viktuppgång 
Dessa 7 bivärkningarna börja tära på mig. Vist viktuppgång är inte bara medcinen utan jag får inte röra på mig på samma sätt så det ställer ju till med en hel del det oxå. 

Vist man kan äta medecin i mot dessa bivärkningar men då kommer det bara fler bivärkningar av dessa. Så då skiter jag i det. Men testar fortfarande ut medecin, vilken som passar mig bäst. Så får kanske byta. Mina mini piller som jag äter dubbla av kanske ska byta ut och även en annan medecin så får hoppas att dem blir bättre! 

Det mesta av bivärkningarna får jag lida av själv men speciellt humörsvängningarna det får omgivningen lida för. Speciellt min älskade pojkvän och familj. Så glad att ni försöker stå ut med mig och stöttar mig fast ni säkert inombords vill slå mig lite haha.. (ni som inte känner mig, så menar jag inte slå mig på riktigt utan bara få ur sig det  jag ger dem) 


Så denna bild är till mina bivärkningar - Fuck you! Fuck off!! 


Se till att skriva något innan ni lämnar min blogg :) <3

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0