Ge mig svar ?!

Önskar jag kunde få svar på alla mina frågor! 

Min magsmärta har nämligen vänt igen och då inte de braiga utan till de dåliga. Jag blöder typ dagligen, har mer smärt toppar. Enda som hjälper är att lägga sig i fosterställning eller sätta sig med knäna uppåt och hoppas att det går över. Går över efter ett tag dock så är smärtan kvar. 

Blir så sjukt trött av att va sjuk, inte röra på mig och all min medecin gör mig trött. Pågrund av att jag inte kunnat rört på mig så är jag stel i varje kroppsdel, känner mig som en riktigt gammal tant. Bad om att få träffa en sjukgymnast innan jag skulle komma tillbaka till jobbet men självklart hade hon ingen tid fören den 12 januari. Det är liksom nu jag behöver få hjälp att komma igång.

Sen till min "älskade läkare".. Hon lovade att skriva ut mer medecin till mig och nu är det slut, min sjukskrivning tar slut imorgon plus att jag ska sövas igen om 2 veckor och får inte ta min ena medecin. Hon sa senast det är bara att ringa och lämna medelande så ringer jag upp igen. Jo men tjena, det är ju hur svårt som helst att få tag på henne. Så detta känns inge bra, får heller inge svar varför jag blöder som jag gör och varför jag fortfarande har magsmärtor som ligger på topp. Känns som hon glömmer bort sina patienter. När en läkare säger att man ska skriva ut en medecin och sedan inte gör det. Fuck off säger jag bara! 

Behöver ha min medecin för att försöka förhindra min smärta, vist hjälper inte helt men förhoppningsvis lite. Lär ju inte få tag på henne innan helgen. Känns som de är dags att byta läkare som har lite mer koll :O




Se till att skriva något innan ni lämnar min blogg :) <3

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0