Underbar helg med mina saknade vänner!

 
Denna helg har varit den bästa på länge. I fredags var jag hemma och hade myskväll med familjen och Jesper. Var mysigt o förutom att jag hade en dålig dag så ja mina humörsvängningar var inte direkt på topp.. 

Lördags så hälsade vi på mormor, fikade och pratade lite. Sen körde jesper mig till bussen så jag äntligen fick åka till mina saknade vänner. Drog hem till Sara&Elin där vi käkade god mat, tårta och födelsedagsfirande för Ullis, deras mamma. Dock så drog Elin så blev en riktigt mysig kväll med Sara och hennes familj. Söndagen så blev det fika med Sara,Becca och Marc sedan bio, Breaking dawn part 2. Så otroligt bra.. Åhh vill bara se den om och om igen. Så sur bara att det var sista filmen. Det var ett jätte bra slut men hade inte skadat att det kom flera fortsättningar. 
 
Borde vara som våra bästa år typ, tar aldrig slut. haha.. 

Sen igår kväll blev det middag med familjen och beck! :)
 
Så ja underbar helg. Kunde inte haft det bättre ! 


Slänger upp en gammal bild på min fina vän Sara & mig! 
 
Saknar mitt bruna hår!! 

Se till att skriva något innan ni lämnar min blogg :) <3

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0