Vilket ska jag börja med?

Hmm.. Ska jag börja med ett negativt inlägg eller ett glatt inlägg?! 
Kör ett negativt först sen kommer de bästa senare.. 
 
Jag är riktigt trött på uppsala sjukhus just nu. Min läkare sa till mig när jag var inlagd att hon skulle ringa 2 veckor efter. Inget samtal.. Åkte dit för att göra andra saker gick in och pratade med dem. Fick en ny tid, hon ringde inte. Ringde till dem och fick en ny tid, men inget samtal. Sen idag så tröttnade jag och mamma ringde till mig och dem skulle höra av sig men INGET SAMTAL ÄNNU. Så jävla less just nu. En läkare ska väl ringa och fråga hur man mår efter en operation, vist blir de värre ska jag höra av mig men om man bestämt och blivit lovat en telefon tid ett antal gånger ska man väl FÖR FAN RINGA. Annars lämna ett medelande att man inte kan just den dagen.
 
Mitt humör går verkligen upp och ner,får mina utbrott lite då och då som jag inte kan styra över. Äter dubbla mini piller så allstå dubbla hormoner och allt annat som gör mitt humör såhär. Brukar kunna hantera det men nu spricker allt för ingenting alls. Jobbigt men mest jobbigt för dem nära. Lovar att försöka tänka mig för. Men skulle bara vilja gå och prata hos någon men den jävel vill aldrig ringa mig heller. Går bra för mig just nu!! 
 
Sen igår så fick jag ett samtal av min mamma att min mormor åkt in på sjukan för hon kunde inte andas, sänkan var hög och även febern. Inte precis det man vill höra. Att se dig sådär svag på sjukan att inte kunna andas bra, ingen vet vad felet är. De gör mig så ledsen och orolig. Hoppas du blir bra snart. 
 
Som sagt allt ska hända vår familj känns det som just nu. När ska turen vända. Ni som tror på vad som finns där uppe, snälla be åt mig och önska att vår tur kunde vända att alla kan få må bra. Andra saker som hänt som jag inte kan ta upp så snälla be!! :) 
 
 

Se till att skriva något innan ni lämnar min blogg :) <3

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0