Mysdag!

 
Igår var en bra dag för min bästa vän Sara kom på besök där de blev massa prat o sen blev de lite bakning. Väldigt mysigt :)
 
Sen blev kvällen dock helt sämst...
I morse så kom hon hit igen och blev lite prat o mys igen. Sen drog mamma, nasr o jag till västerås för att mamma skulle lämna in sin mobil så köpte även nya hörlurar och en julklapp till mamma :)
Kommit på varför jag ogillar att köpa julklappar så tidigt. För jag gillar inte när jag måste vara tyst om vad jag köpt, blir för ivrig. För när man köper nån vecka innan så kan man hålla sig men nu är de bara svårt. hehe.. Bra dag dock har jag väldigt ont nu så på med våran vetekudde så magen får lite vämre på..
 
Just nu önskar jag kvällen kunde bli lite bättre för kan inte sluta tänka och får bara mer ont i magen då. Men just nu ligger de i dina händer...

Se till att skriva något innan ni lämnar min blogg :) <3

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0