2 underbara månader med älskling!<3

Idag är det exakt två månader sen vi blev tillsammans. Eller vi var som ett par tidigare men de var då vi pratade om det "viktigt ;) hehe" 
 
Ikväll blir det hämt mat ifrån Vita Elefanten, kolla på körslaget och massa mys. Inte så pigg idag heller, vakna med feber och smärtor så kommer få bli en lugn kväll. Men så länge jag har Jesper med mig så är jag nöjd :)
 
Hela familjen är i Uppsala ikväll, kulturnatten där. Spelas massa musik, dans, matstånder och mycket mer. Förra året hade vi kräftskiva hemma hos Lea sen var vi mest runt på stan, minns att jag blev utslängd ifrån Jalla på stan för jag var otrevlig.. Tydligen och kanske hade en dålig attityd men hon var en idiot vilket fall som, hehe.. 
 
Nog om det så spelade Kapten Röd igår på grönan, var sjukt mycket folk där såg jag på en video. Önskar jag kunde fått åkt dit sen ikväll spelar labyriten i Uppsala. Detta suger :/
Men får tänka att jag får ha en mysig myskväll med älskling <3
 
 
Ja 2 underbarade månader har varit helt magiska och jätte underbara. Flera ska det bli ^^ Puss älskar dig <3

Se till att skriva något innan ni lämnar min blogg :) <3

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0