Återbesök!

Idag var jag på återbesök hos läkaren.. Om ni har läst mina förra inlägg så har ni sätt att jag har haft kraftiga magsmärtor, blödit och haft feber till och från. Känner att jag kan berätta öppet nu med tanke på det jag oroat mig mest för var inge fara längre.
Har haft två sår på livmodershalstappen och då har jag blödit och jag fick inte få mens för skulle de blandas skulle de bli infektion men jag kunde inte stoppa mensen utan blödde väldigt mycket och fick ondare o ondare. Tog cellprover för att se om något hade förändrats och fick svaren idag att det inte var något fel och mina sår är läkta nu. Så det var posetivt i alla fall. Men mina smärtor har inte försvunnit för det och inte febern heller. Blir svimfärdig genom att knappt gö något alls o min kropp känns som spagetti.
 
Fick svar att jag hade endomtrios på livmodern att dem i Enköping kan inget mer göra så hon skickade till Uppsala att dem måste göra Akut operation eller gå in med titt hål för att hitta dessa endomtrios och bränna bort dem och så kanske dem hittar om det är andra fel i magen. Så hoppas dem är snabba så jag får en tid snarast för vill bara få bort denna smärta. Så är sjukskriven minst i 2 veckor till. Känns fel sådär asså, förlorar otroligt mycket pengar men inget jag kan göra. Bästa att fokusera på att bli frisk nu :)
 

Se till att skriva något innan ni lämnar min blogg :) <3

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0