Bra dag, idag! :)

Som ni har läst så har jag mått sisådär till och från. Vissa dagar har varit sämre än andra. Vissa dagar har det inte bara varit smärta i magen utan mått dåligt och känt mig riktigt ensam men vissa dagar, som idag tex. Är det en bra dag, idag mår jag bra. Förutom min magsmärta då, för det spelar ingen roll om folk frågar hur jag mår för den smärtan har jag varje dag. Men annars utöver det så mår jag bra idag. Känner mig så otroligt lyckad lottad och är otroligt kär..
 
Bott med min älskling i en vecka nu och det har gått väldigt bra. Du gör mig väldigt lycklig och dem senaste dagarna har du fått mig att le som aldrig förr.. Att höra dig säga att du älskar mig att du är lyckad lottad att du har mig det känns så underbart att höra det :) <3
 
Så idag är det en bra dag! Men saknar mina vänner väldigt mycket dock.. Tänker på er hela tiden och vill bara träffa er o krama om er. Bara så ni vet.. Kan va dålig att höra av mig men ni förstår varför. Älskar er! <3
 
 

Se till att skriva något innan ni lämnar min blogg :) <3

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0