Drömmen om dig var så verklig.

Här om natten så drömde jag om dig Farfar.. De var så verkligt.. Pappa och jag var utanför ditt gamla hus, pappa berättade för mig att jag skulle ta de lungt för du var sjuk, så jag blev små rädd att gå in. Men du tittade ut genom dörren och sa kom Linda, de är ingen fara. Jag minns att jag sprang fort och kramade om dig så hårt. Ville aldrig släppa taget om dig.
 
De sjukaste var att när jag vaknade så kändes det så verkligt, kändes som jag hade träffat dig. Att jag hade fått kramat dig i natt. Ja vem vet du kanske var o hälsade på.
 
Jag saknar dig så sjukt mycket och ibland tror jag fortfarande att du kommer tillbaka men det gör du inte. 6 år sen du lämnade oss och de känns som de vore igår men ändå som de vore evigheter sen. Kommer aldrig glömma dig min Ängel..
Jag älskar dig, hoppas du har det bra där uppe. Du kan väl hälsa på snart igen <3
 
När jag ser korten på dig och mig så får jag tårar i ögonen. Får mig att tänka tillbaka på alla minnen. Du var verkligen allt för mig, min bästa vän, min farfar som var som en extra pappa och framför allt så var du min Ängel. Och tyvärr så var gud tvungen o ta tillbaka den finaste ängel. Men jag är glad att jag fick ha dig i mitt liv ett tag i alla fall, de är jag tacksam för! Men han tog tillbaka dig för tidigt. Hade önskat att du skulle få se mig ta studenten"Tror du hade varit stolt över mig" få träffa underbara Meja, få se mig när jag skaffa min egna familj och den dagen jag gifter mig .Önskar jag att du kunde få va med. Du var inte alls gamal, de är så orättvist. Hatar Cancer, hatar att den ska få förstöra liv. Inte bara just de livet den tar utan alla anhöriga som förlorar något fint.
 
 




 

Se till att skriva något innan ni lämnar min blogg :) <3

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0