I miss you

Här om dagen fick jag ett sms som gjorde mig så otroligt glad. Min bästa vän och bror Leevi skrev. Var så länge sen vi pratades vid och att du bara helt spontant skickade de dära smset om att du drömde o saknade mig. De värmde och kändes så bra i hjärtat. 
 
Saknar dig så otroligt mycket, vill bara träffa dig. Så sjukt att det är över 11år sen vi sågs men ändå har vi kontakt och det betyder mycket. Att man har hittat en bästa vän, bror som man vet att man aldrig kommer förlora. Att få ett sms ibland eller ett mejl, det kan göra min dag.. Önskar vi kunde bo närmre varandra och ses mycket oftare..Hade vi bara kunnat bott i samma land hade allt varit så mycket lättare och lättare att träffas men svårt nu när du inte äns bor kvar i Sverige. 
Tänker på dig ofta och du kommer alltid ha en speciell plats för mig!
 
Älskar dig bror! <3
 
Låten nedanför handlar om en saknad vän dock en vän som säkert har lämnat denna jord men en liten del av refrängen är till dig!
 
 
 
 

Se till att skriva något innan ni lämnar min blogg :) <3

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0