Inte helt tillbaka, skriver då o då! :)


Hej hej! :)
Länge sen nu.. Har haft en lång blogg paus och idag fick jag värsta suget på att göra om bloggen lite och såhär blev det.
 
Kommer inte komma tillbaka helt utan jag kommer skriva när jag har tid och just nu så är jag sjuk så då kommer jag nog spendera mycket tid här. Annars om dagarna så jobbar jag, umgås med vänner&familj och självklart min underbara pojkvän!
 
Japp som jag skrev så är jag sjuk just nu, väldigt jobbigt. Varit de i snart 2 veckor. Har fått två sår på livmodershalstappen och just nu håller jag på att försöka stoppa min tjejvecka som inte går så bra. Riskerar att få infektion i livmodern om jag inte får stopp på det här. Och utav det här så har jag såna otroliga smärtor, vissa dagar vet jag inte vad jag ska ta vägen. Just nu vet dem inte vad det är för fel än de dära med såren, dem tog lite prover som jag ska få svar på om nån vecka förhoppningsvis. Men haft de här problemet i över 2 veckor nu så börjar bli helt slut i kroppen genom att ha ont. Nästa vecka blir det återbesök och är jag inte bättre så är det sagt att vi ska prata mer om operation. Gå in med titt hål och se om dem kan hitta något fel varför jag har så förbaskat ont hela tiden. Genom att bara gå till bilen gör mig svimfärdig och helt likblek.
 
Men min älskade pojkvän gör mina dagar lite bättre o får mig att känna mig lite frisk genom att bara vara med mig, mysa och ta hand om mig. Han har varit helt otrolig dem senaste dagarna. Helt underbar, så tacksam för det.
Sen har självklart min älskade mamma och Nasr varit helt underbara och tagit hand om mig på andra sätt. Utan er skulle allt va så mycket sämre. Älskar er tre väldigt mycket på helt olika sätt <3
 
 
Har inte hänt så himla mycket i sommar, tack vare att vädret har varit sämst och varje gång de varit fint har jag jobbat så dem speciella sakerna som har hänt i sommar är: Höll på att utbilda mig som arbetsledare på jobbet. innan jag blev sjuk.

Åkte på peace and love i början av sommaren. Regnade nästan varje dag men fanns några dagar då de var sol men inte speciellt varmt. Nätterna låg man o skaka av kyla. Den veckan var helt klart den bästa av hela sommaren för jag blev kär och helt förälskad.
Har åkt till Västerås där vi firade Elli och gick på Collie Buddz. Några helger efter det så blev det fest i märsta med gamla och nya människor. Sen innan allt det dära så kom vår fina vän Ida hit då ena kvällen blev grillning med dricka, riktigt kul och mysigt att få träffa dig igen.
Sen precis innan jag blev sjuk så åkte ut till bråtorp med mina underbara vänner&pojkvän och hade först en myskväll sedan blev det kräftskiva och dricka. Tre riktigt roliga dagar och behövliga!
Sen fyllde Jesper 20år och på morgonen blev det presentöppning ifrån mig, frukost tillsammans. Sedan blev det
middag och kalas uppe hos hans mamma med släkten. Mycket trevligt och mysigt. <3
 

 

 


Se till att skriva något innan ni lämnar min blogg :) <3

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0