Måste få ur mig vissa saker - Allt detta är sanning och kommer ifrån hur jag känner och tar saker

Jag måste bara få skriva av mig lite grann nu.. En sak som jag ska skriva först.. Jag har gått vidare efter allt som har hänt, jag har förlåtit men jag kommer aldrig glömma!! Och allt jag skriver nu är sanningen, inget jag hittar på eller för att få uppmärksamhet , vill inte att någon ska tycka synd om mig men blir så sur på vissa saker så måste få av mig vissa saker.
 
Känner att detta kommer göra vissa uppröda eller få sina egna tankar, kanske blir sur att jag skriver detta efter så lång tid. Och vist det får ni bli men detta är min blogg. En blogg som jag bland annat skriver om mina känslor och tankar. Jag nämner inga namn och dem som vill ta åt sig får göra det men det är inget på hopp efter så många år utan det är bara att jag måste få skriva ur mig.
 
Som vissa vet så blev jag mobbad för några år sen. Det var en riktigt tuff tid, och mådde sjukt dåligt.
Senaste tiden har jag läst att dem som gjorde detta mot mig är emot mobbning, att dem hatar detta. Dem gillar inlägg om mobbning o förstår inte att folk kan göra det eller jo vist självklart förstår jag att ni gör det. För klart man ska vara emot mobbning för det är så sjukt fegt att mobba och det är så idiotiskt. Men ni gjorde de för några år sen, har ni glömt det!
Vist ni kanske har förändrats, växt upp, fått bättre självförtroende och insett att detta är fel och det är skit bra att ni har insett det men ni får inte glömma vad ni gjorde mot mig för några år sen. Allt detta ni skriver och tycker är fel. de gjorde ni mot mig.
Fick höra av en person i sommras att ni gjorde detta mot mig för ni var stressade av allt plugg i skolan. Och att ni ville ta kontakt med mig senare i åren men att jag fick skylla mig själv att jag var i Uppsala så mycket. BULLSHIT säger jag bara.. Man mobbar ingen pågrund av stress i skolan, inte så många personer. Sen ja jag var i Uppsala mycket men det var där mina äkta vänner fanns. Dem som fick mig att må bra, men just då verkade det inte betyda något när du kläckte ur dig det. När du sa detta till mig blev jag så sur för det var så mycket skit snack men jag orkade inte just då börja säga vad jag tycker o tänker. Var inte de bästa stället att ta en sån diskussion på.
 
Och som jag skrev längre upp jag har gått vidare, jag har förlåtit det är inte det. Men det är klart att sånt påminner mig när ni är emot det nu men inte var de för några år sen. Skit bra att vissa av er förstått nu att de är fel men önskar ni kunde förstått det lite tidigare innan ni var påväg att förstöra mitt liv..
 
Under den tiden jag blev mobbad så skrev jag till Frida tidningen men fick aldrig något svar. När det tog slut och jag hade förlåtit så hörde dem av sig till mig och ville göra en artikel. Jag gjorde den för jag ville visa alla andra där ute att man kan få hjälp och man kan vinna över detta. Att folk inte skulle ge upp utan att kämpa sig igenom det. Och hoppas jag kunde hjälpa några att tänka om i alla fall!! :)
 
PS: Vill inte ha någon utskällning nu eller att någon ska hoppa på mig nu pågrund av det jag skrivit som sagt vill bara få ur mig. Men är skit glad att folk har växt upp och insett att de är fel!! :)
 
 
 
 

Se till att skriva något innan ni lämnar min blogg :) <3

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0