Mysig helg!

Haft en mysig helg med familjen och Jesper. I fredags blev det pizza o filmmys. I lördags så fick jag träffa min saknade Meja i en liten stund och saknade Brorsan. Var härligt att se er en stund, blev inte så länge tyvärr. Men lovar att komma när jag blivit frisk.
Sen på kvällen så blev det hämtmat,mys och körslaget. Fick kolla igenom datorn pågrund av att Jespers kanaler funkar inte. Gick bra förutom att de hängde sig ibland och de suraste var att precis när dem skulle säga vilka som låg bäst till så hängde allt sig, vet att puttes lag och någon tjej var en av dem bästa men sen har jag ingen aning så om den sista så om ni vet de får ni gärna skriva det ?! :D
 
Idag vaknade jag upp bredvid finaste, låg i sängen o kollade klart på filmen The Avengers, tredje gången gilt. Har somnat dem andra gångerna. Trodde inte jag skulle gilla den filmen men den var riktigt bra faktiskt.
 
Tack för den mysiga helgen och tack för du tagit hand om mig när jag mått dåligt! <3 <3
 
Ikväll har jag inte gjort så mycket, har legat i soffan sen jag kommit hem pågrund av att magsmärtorna varit på topp. Orka gå upp o käka tacos med familjen o mormor, mysigt vare iaf o riktigt gott!
 
Sen har jag bara legat o kollat på serier och X-factor , som var riktigt bra o rolig.. Förstår bara inte hur den dära rapparen kunde gå vidare, så dåligt o pinsam..
 
 
 
 

Se till att skriva något innan ni lämnar min blogg :) <3

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0