Orkar inte mera!

Jag orkar inte, jag bryter ihop snart. Haft ont i 3 veckor nu. Feber till och från, orkar knappt gö något, kroppen känns som spagetti..Genom att ha ont hela tiden varje dag gör att man inte orkar så mycket, man bryter ihop. Gråter hela tiden just nu.. Man skickas fram och tillbaka. Min läkare i Enköping har hjälpt mig med det hon kan, hon har skickat papper till Uppsala om att jag måste operera mig, gå in med titt hål att det är akut. Då har hon redan gjort en bedömmning om mig. Så pratade jag med Uppsala idag och får inte komma dit fören 10e oktober och då ska ännu en läkare göra en ny bedömmning på mig. Men det är nu jag har ont, det är nu jag vill ha hjälp. Och efter den tiden kan de dröja flera veckor till innan jag får hjälp. Varför kan jag inte bara få hjälp nu :(
 
Pratade även med min läkare i Enköping idag, hon var ganska sur över detta så ber mig att åka akut till Uppsala. Men jag vet att dem ändå inte kommer hjälpa mig. Så, what to do!
 
Har ont dagligen, får lov att sjukskriva mig, missar både jobb o pengar. Orkar inte gö något för är helt matt i kroppen.. Varit sjukskriven i 3veckor nu, hade hoppats på att få hjälp snarast o kanske kunna jobba inom 3veckor men det lär ju dröja ännu längre :(
 
Ge mig styrka!
 
 
Förlåt för mitt depp inlägg men måste skriva av mig all ilska o ledsamhet.
 

Se till att skriva något innan ni lämnar min blogg :) <3

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0