-6kg

Japp ni ser rubriken - har gått ner 6kg sen några veckor tillbaka. Har knappt gjort något förutom att jag inte käkade massor under jul och nyår. Inte nu heller så de har börjat synits på kroppen och ansiktet. Så kul att folk ser skillnad, speciellt min kurator som inte känner mig sa att de syndes i ansiktet. 
 
Som dem flesta vet så har jag gått upp i vikt av min medecin o alla hormoner och min sjukdom. Plus att jag inte rört på mig på väldigt länge men nu hoppas jag att de har vänt och att vikten fortsätter neråt och inte uppåt. För smalare ska jag bli och gå ner mera så jag kommer till den vikten jag vill! 
 
 
Inte så stor skillnad i ansiktet men lite grann i alla fall!
 
 
 

Se till att skriva något innan ni lämnar min blogg :) <3

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0