<3

Ingen av oss är ovänner utan vi är fortfarande vänner och kommer alltid att vara de vad som en händer. Men självklart ligger man lite lågt med detta för att få tid att tänka.

 

Så folk som vill förstöra eller få oss att bli ovänner, försök inte äns!

 

Till något posetivt

 

Så är jag så otroligt tacksam att jag har mina vänner&familj som ställer upp o finns för mig. Känner mig otroligt ensam men hade känt mig ännu ensamare om jag inte hade haft er.

 

Idag skulle vi firat 6 månader så kände att jag ville göra något. Så blev en myskväll med Sara, Becca och Elin. Sen på fredag blir det middag och mys med alla dem 3 plus Lollo :)

 

Sen om 2 veckor och några dagar så åker jag upp till Sunne och hälsar på Ida. Där även saknade Linn kommer vara som jag inte träffat sen studenten så den helgen kommer verkligen bli ett minne för livet. Längtar väldigt mycket <3


Se till att skriva något innan ni lämnar min blogg :) <3

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0