En tur till Sjukan, idag igen!

Idag blev det en tur till Sjukan i Uppsala..Det gick bra fast efter när jag skulle gå och rådfråga lite saker så fick jag bara till svar vi har inte tid du får ringa din mottagning o fråga. Liksom var endå där så hade dem behövt undersöka eller något så hade dem kunnat, nej men dem hade inte äns tid att svara på mina frågor. Idioter!
Sen skulle jag få låna lite saker ifrån deras föråd men inte en jävel viste vart jag skulle någonstans, smarta idioter. Tillslut så hittade jag rätt. 
Blev en fika med Joppan på sjukan innan bussen gick hem. Mycket trevligt o mysigt var så länge sen vi sågs så det var behövligt men hade behövt mer än 2 timmar :)
 
 
"Gammal bild på Joppan&Mig"

Se till att skriva något innan ni lämnar min blogg :) <3

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0