FÅTT EN LÄGENHET :D

Min hemlighet var att jag har fått en lägenhet :D
 
Ville inte tala om det fören jag var helt säker men nu äre bestämt att jag ska flytta antigen den 1 april eller tidigare. Känns så overkligt men ändå helt underbart. Nervös men spännande :D
Äntligen kan man få sitt egna, få inreda och bara vara - fast kommer självklart bli väldigt tomt jag som är van att prata med folk hela tiden. Men jag vänjer mig nog, får gå över till mamma nu när jag är sjuk men förhoppningsvis så har jag börjat jobbat när jag får lägenheten.
 
Det är en stor 1a på 45kvm, så passar perfekt till mig. Ett eget sovrum sen kök o vardagsrum ihop + en stor balkong. Väldigt stor för att bo själv men mysigt till sommaren för då har man någonstans att vara.

Se till att skriva något innan ni lämnar min blogg :) <3

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0