Låt mig va..

Fick precis en kommentar på min blogg och vet inte vem du är. Hade varit med mer moget att skriva det..
Men jag skriver inte allt detta för jag vill ha ert medlidande, för ni ska tycka synd om mig eller något. Och jag tycker inte synd om mig själv, men vill jag skriva av mig och lida ett tag så låt mig göra det..
Om jag vill skriva av mig och lätta på mitt hjärta så gör jag det. Har alltid gjort det för de är skönt..
 
Och nej att gräva ner mig kanske inte hjälper i längden men låt mig må dåligt just nu. Låt mig få gråta massor och låt mig få skriva massa. Och jag försöker varje dag att må bättre, jag försöker göra saker men om detta hjälper mig så kommer jag fortsätta göra det..
 
ALDRIG tvingat nån av er att läsa!!
 
 
Om jag vill kämpa för kärleken så låt mig göra det!!
 
 

Se till att skriva något innan ni lämnar min blogg :) <3

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0