Min andra halva är borta!

Kan inte påstå att året började bra. Tänkte under natten att detta år ska bli det bästa, ska fira in de med finaste killen och glömma allt skit som varit 2012 men de börjar dåligare än någonsin. Jag förlorade den personen som betydde så otroligt mycket för mig, aldrig upplevt sån här kärlek eller förälskelse förut. Den här personen fick mig att må bra, skratta och varje gång jag såg han så kände jag mig så otroligt lycklig att jag fick just han. Älskade han  mest på denna jord, skulle kunnat gjort allt. För hade aldrig vart lyckare än vad jag var med honom. Vist vi hade våra dåliga stunder men tänkte att de skulle vi klara av, skulle göra nya året bättre och skita i onödiga bråk men allt detta försvann på en sekund. Allt stannade upp, mitt hjärta krossades och en del av mig försvann. Poff så var allt detta borta. Kan inte tänka mig att det är sant. Hur ska jag kunna släppa taget ? De är inte rätt..

Hade hittat en person som hade nykeln till mitt hjärta, en person som gjorde mig hel. Hade hittat killen i mitt liv, som jag skulle göra allt med. Inte alla som blivit kära o fallit för en person tre gånger och tredje gången så kunde vi inte skilja oss åt. Vad hände? Den finns här de vet jag.
Hände så mycket förra året så nytt år och nya möjligheter.
Vi var olika, hade olika intressen men de gjorde mig inget, för vår kärlek var så stark(trodde jag). Har aldrig någonsin velat flyttat ihop eller tänkt tanken att förlova mig med någon tills jag mötte honom. Då var jag knappt rädd för något längre. De skulle va du&jag föralltid, vi var eller vi är menade för varandra. Det vet jag.
Att vi hör ihop, du älskar mig och jag älskar dig. Kanske behöver vara ifrån varandra ett tag för att inse men vet att vi skulle klara allt, så länge vi är tillsammans!
 
Varför försöka glömma o tillåta att känslorna ska försvinner när man har hittat någon som älskar en tillbaka, när man har upplevt och klarat allt tillsammans. 

Får försöka att gå vidare så länge och hoppas att du en dag inser..



Men detta är min dröm&önskan...

Se till att skriva något innan ni lämnar min blogg :) <3

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0