Mycket som ska fixas! :)

Mycket som ska fixas nu.. Måste skicka in massa papper så jag får tillstånd att börja köra. Sen fixa tid så jag kan kolla synen för körkortet. Sen ringa runt till olika hyresföreningar och skicka in ansökningar om att jag vill ha en lägenhet. Ska försöka hålla koll på alla pappern, så spännande allt detta :) Längtar till jag både har körkort och en egen lägenhet. 
 
Sen får vi hoppas att jag kommer tillbaka till jobbet snart så jag kan börja tjäna egna pengar och få något o göra om dagarna. 
 
Igår så käkade jag o amanda lunch hos henne sen bakade vi bullar. Riktigt goda blev dem :) Skönt att få träffa dig, prata o få bra råd. Sen självklart umgås :)
Idag så var jag till sjukgymnasten. Väldigt drygt att bussen går härifrån 7, framme halv 9 och fick ingen tid fören halv 11. Väldigt långtråkigt att bara sitta där men fick chansen att plugga till körtkortet.
 
Imorgon blir det fika på stan med Viktoria, mysigt! 
 
Ser fram emot helgen då blir det lite annorlunda saker än vad jag är van med. Men ser fram emot det och hoppas att min kropp orkar. För detta ska bli kul :) 
 
 

Se till att skriva något innan ni lämnar min blogg :) <3

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0