Såg ett stjärnfall!

För några månader sen så såg jag flera stjärnfall och ett av dem var speciellt. Önskade mig något som jag hade hoppats på att de skulle gå i uppfyllelse. De sägs att om man håller de hemligt så kommer den bli sann men min blev aldrig sann :( 

Varför har jag alltid otur? Varför får jag bara uppleva kärlek i några månader? Vist dessa 6 månaderna har vart dem bästa på länge och aldrig varit så lycklig som jag var då. Men varför har alla andra tur med lycka? Varför försvinner de alltid för mig? 

Kanske inte handlar om tur, utan om ödet men varför försvinner mitt öde jämt. När jag väl hade hittat min andra halva, när jag äntligen fick det dära livet jag alltid drömt om. Så försvann det bara på nån sekund som om det aldrig hade hänt eller betytt något :( 

Skulle jag kunna trolla, spola tillbaka tiden eller kunna övertala så skulle jag först spola tillbaka den till bästa tiden och försöka göra allt bättre sen få dig att förstå att det är du&jag! 

Får mig att längta tillbaka till första gången jag såg dig, då jag föll för dig. Andra gången jag såg dig då jag fick en kyss och föll igen. Tredje gången jag såg dig på mitt jobb så dunkade hjärtat och fjärde gången vi sågs och vår andra kyss. Sen dess kunde jag inte slita mig ifrån dig som jag inte kan göra nu heller egentligen. De sista dagarna på P&L och första veckan vi kom hem. Sen alla andra dagar jag fick spendera med dig, har vart underbara!

 

Se till att skriva något innan ni lämnar min blogg :) <3

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0