Sjukhus dag!

Idag var jag till en dietist och fick lite råd ang måltider osv. Trodde jag skulle få skäll om min frukost som jag inte äter men blev inte så mycket om det bara att jag måste äta flera måltider än 1 per dag och lite andra grejer. 
 
Sen var jag till min läkare ang magen och lite annat smått. Så förlängde sjukskrivningen till nästa månad och blir jag bättre får jag självklart börja tidigare oxå men just nu väntar jag på att få göra en speciell rönken för att se om det är annat som krånglar sig i magen. 
Sen fixade han så jag skulle få göra ett ultraljud på knät med tanke på att den aldrig blir bättre sen även en tid till hudläkare så jag kan få bort alla finnar o kvislor jag fått av mina medeciner. 
 
Idag är det en sån där dag där ingenting är bra. Magen är helt ur balans och gör sjukt ont vissa studer, ryggen värker och humöret känns bajs. För mycket tankar o drömmar som ställer till det.. 
 
 
Foto: Jag, Linda Eriksson
 
Kan inte låta bli att sakna&tänka på dig!! 
Vill bara hoppas men lika bra att inte göra det för tiden kanske aldrig kommer. 

Se till att skriva något innan ni lämnar min blogg :) <3

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0