Till den personen som kommenterar!!!

Som jag skrev förut har jag fått kommentarer ang hur jag skriver här och tänker inte visa det öppet men tänker ge dig svar här 
Till dig vem du nu är : 
Du tycker att jag är patetisk men det är väl du som är det som inte vågar stå för vem du är? Bättre att va ärlig eller hur? 
Kan inte visa min tacksamhet om jag inte vet vem du är just nu. Vist vissa ord var bra sagt av dig, så tack. Förstår att folk vill pusha mig åt rätt riktining men som sagt kan inte va glad eller visa tacksamhet när du inte äns vågar säga vem du är. Men du gav mig endå skit eller inte skit men satt o sa att jag tyckte synd om mig själv osv för något du inte vet om. 
Om jag tycker att vi hör ihop så får jag väl tycka det, jag kämpar för något jag älskar som jag vet älskar mig tillbaka. OCh du har ingen aning om varför det tog slut mellan mig och mitt ex, just därför kan du inte sitta o säga dessa saker. Vad får råd har du gett mig som ger mig en större chans att få tillbaka honom? 

Får en känsla av att jag vet vem du är men inte riktigt så är väl bättre att du skriver det till mig med tanke på att inget av de du skriver visas öppet
 

Se till att skriva något innan ni lämnar min blogg :) <3

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0