Till dig som är så jävla feg och patetisk!!!!

Nu är jag så jävla irreterad, din patetiska fega jävel... 
 
Du kan sitta bakom din dator och snacka massa skit men du kan inte komma direkt till mig o säga vad du tycker. De tycker jag är fegt.. Jag har ett jobb men är sjukskriven just nu och jag har råd med en lägenhet. Men det har du inte ett skit med och göra.. 
Och du skriver att jag inte verkar vara så sjuk utan lat det var de dummaste jag har hört. Du känner då fan inte mig. Jag är sjuk, om du inte vet vad jag har för sjukdom så läs mer om den så kanske du förstår innan du anklagar att jag är lat. Jag önskar jag kunde börja jobba men mitt jobb har själv sagt att jag hellre är hemma än att jag kommer tillbaka och sedan sjukriver mig efter en vecka. Jag gör saker på dem dagarna då jag känner att jag har ork och inte har så mycket ont. Men tänk om jag skulle jobbat och där kan jag inte styra hur jag kan jobba om jag vaknar 4 dagar veckan och är tvungen att sjukskriva mig igen. Då äre väl bättre att jag är helt frisk eller kan hantera den först innan jag kommer tillbaka. Jag får gå ut och göra saker för att få igång mitt liv och försöka lära mig att leva med min sjukdom och innan jag börjar jobba så kanske jag ska få igång mitt liv och kunna hantera min smärta som jag inte kan vissa dagar. Och DU HAR INTE ETT SKIT MED MITT LIV OCH GÖRA... 
 
 
Sluta skriv på min blogg, sluta läs och sluta förfan att lägga dig i mitt liv.. Jag mår bättre än jag gjorde för några månader sen men jag har fortfarande långt kvar och få denna sjukdom du så kanske du kommer förstå hur det är att leva med denna och man är inte lat.. Men jag hoppas att du råkar få något sånt här så du får känna på hur det känns din jävel!!!!!
 
Och en sak till om jag då vore så lat så hade jag ju varken orkat gjort något alls eller velat börjat jobbat när jag var 15år.. Jag älskar o jobba och ha något o göra så fick jag bestämma så skulle jag börjat för länge sen men det är inte bara jag som bestämmer detta. Utan mina läkare plus att jag håller på med utredningar och fixar fram olika medeciner just nu och där finns de en till anledning varför jag inte kan börja jobba än. Så sluta snacka en massa skit innan du vet sanningen bakom allt.

Se till att skriva något innan ni lämnar min blogg :) <3
Postat av: Ingalill

Helt rätt Linda <3 Man ska inte uttala sig om nåt man inte känner till!
Hoppas du börjar må lite bättre snart och STORT lycka till i egna lägenheten sen <3 Kram

2013-01-24 @ 17:32:32
Postat av: Tobias, aka Tozzi

Det största felet du gör är väl ändå att du tar denna person seriöst. Det är antagligen ett troll, man ska inte mata troll, enda sättet att bli av med dem är att ignorera dem, inte ge dem deras uppmärksamhet.

Grattis till lägenheten!

2013-01-24 @ 17:36:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0