Upp till framtiden

Gjorde en sak idag som fick bli mitt sista beslut i detta. Eller vad man ska säga. De var min sista chans att visa hur jag känner o tycker. Gjorde detta för att de skulle bli lite enklare o få berätta lite saker så jag hoppas detta var ett bra val o rätt väg. Ett avslut ifrån mig sida, gjort allt jag kan. Har verkligen försökt med allt så nu är det upp till dig och framtiden. Vi får se vad det visar sig. 
 
Men jag mår bättre, det är fortfarnade svårt vissa dagar men de går framåt i alla fall. De jobbigaste är väl drömmarna o tiden. Men förhoppningsvis så lär jag mig leva med detta o kommer må bättre med tiden.
Har min familj och mina vänner att tacka att jag kommit en bit påvägen! 
 
Så om min kropp tillåter så ska jag faktiskt unna mig själv med att gå ut och dansa lite. Sen på lördag fira Rebecca som fyller 21 nästa vecka :)
 
Lyssna på denna tjej, helt underbar röst!
 
 
 
 
God natt alla! :) 

Se till att skriva något innan ni lämnar min blogg :) <3

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0