Viktnedgång !

Ska verkligen satsa på att försöka gå ner i vikt nu. 
Har satt upp lite mål eller saker som ska göras. Köpt hem massa bär, makrill, keso och frukt
Gå ut och gå 2-3 gånger i veckan(om jag inte mår för dåligt). Broende på vilken tid jag gå upp på morgonen - går jag upp tidigt får det blir en måltidsersättande drink och går jag upp senare blir det hemlagad lunch eller en smoothie. Sen får det blir mellan mål, middag sen kvällsmål och ska försöka göra det så regelbundet som möjligt. Sen får jag bara hoppas på att detta hjälper mig att jag får fortsätta gå ner i vikt och kanske får se ut som jag vill se ut en dag :)
 
Kommer visa lite skillnader här på bloggen och när jag är som nöjdast, då kanske det blir utan tröja för att verkligen se skillnaden men så nöjd är jag inte ännu så det blir senare när jag känner att jag lyckats :) 
 

Se till att skriva något innan ni lämnar min blogg :) <3

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0