Del 2 -positivt

Då jag varit urdålig att uppdatera vad som har hänt senaste tiden så detta inlägg ska bara handla om de roliga som har hänt
 
  • Har klippt och färgat håret ännu mörkare 
  • Har haft tjejkväll hemma hos mig med utgång på Kök och bar 
  • Åkte till Uppsala med min kära mor, gick på stan och åt lunch
  • Ätit min första mjukglass och äntligen hittat en ny bikini 
  • Blivit nära min granne så har haft lite fikastunder o pratstunder
  • Haft en mysig dag med Meja och Marielle o mamma
  • Var på folkrace i lördags och fick mysa med hela familjen även andra nära till familjen
  • Haft mamma på besök idag o bjöd på middag
  • Nästa helg blir det mys med tjejerna i stan, middag o lite dricka
  • Nästa helg blir det kalas för lilla Nova
  • Den 16 april ska jag till Uppsala med min kära far och se Joe labero
  • Sedan är det valborg
  • Helgen efter valborg utflyttningsfest för Ida 
  • Helgen efter utflyttningsfesten är det tjejkväll hos Elli i Uppsala
Har haft mycket trevligt även mycket trevligheter att se fram emot, längtar :)
 
 
 
 
 
 

Se till att skriva något innan ni lämnar min blogg :) <3

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0