En lugn o härlig fredag! :)

Idag(igår då klockan är 00.22) så tog jag det mest lungt. På morgonen när jag vaknade så hade jag helt plöstligt en jätte fin bild ifrån min fina vän Elin, gjorde mig helt varm i hjärtat. Sen vid 11 så fick jag besök av min bästa vän Joanna. Så skönt att få träffa henne, en av dem personerna man bara kan vara, kan prata om allt och verkligen förstå precis allt. Någon som känt mig i 8-10 så hon känner mig utantill. Något vi både behövde, prata om allt och veta att man är likadan eller upplevt allt tillsammans. Och denna tjej är så underbar, vacker, stark, en riktigt kämpe, så värdefull för mig, den bästa och så otroligt omtänksam person och så mycket mer. Skulle kunna skriva en hel sida om denna person för hon är så underbar! En vän förlivet, en vän jag aldrig vill eller tänker förlora. Vi har upplevt så mycket ihop och vi kommer vara dem som får uppleva våra första barn, förlovning, gifte mål och allt detta som kommer i framtiden. Jag älskar dig min bästa bästa vän :)<3 
 
Senare på dagen så åkte jag o handlade med Mamma o mormor på Ica maxi, och de var totalt kaos där. Så otroligt mycket folk och jag får smått panik när de är sådär. Klara inte riktigt av de längre så jag sprang genom hela affäern för att ta de jag skulle ha sen satt jag mig vid en stol så jag slapp alla människor och bara att sitta där så kände jag mig instängd. Men det gick bra :) Fick veta sen att de var påskjakt på Ica så då blev jag som ett litet barn o sprang runt på Ica o letade efter påskägg. Vill inte ha godiset utan bara känna att jag lyckades hitta ett som jag såklart inte gjorde så gick hem utan ägg ;) 
Fick även träffa min andra bästa vän Mickis på ica och fick reda på att hon ska på samma tjejkväll som mig imorgon och blev otroligt glad av att hon skulle med dit. Även att vi äntligen får festa ihop o göra något riktigt kul tillsammans. 
 
Så imorgon blir det kalas för min sötnos Nova som fyller 8år nästa vecka sen efter det blir det hemåt på tjejmiddag med utgång, jag längtar! :)
 
Så nu ska jag dejta kudden! :)
 
 
 

Se till att skriva något innan ni lämnar min blogg :) <3

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0