Fuck off!

När en såkallad vän sparkar på någon som redan ligger ned då säger jag ifrån. 
Som sagt vill någon ta bort mig som vän så absolut jag bryr mig inte men när man ska vara bästa vänner o tar bort en och säger ingenting de gör mig irriterad. Skyller på att jag behandlat hans flickvän som skit när jag inte ens hade pratat med hans tjej innan han tog bort mig, då vet jag att det är något annat som ligger bakom det hela?
 
Sitter en person o säger att jag ljuger osv det är klart som fan att jag försvara mig själv då och berättar sanningen. Men det fick jag tydligen inte göra, fick inte försvara mig själv för då var jag en idiot. 
 
Men denna person har totalt förändras sen han skaffade tjej och bara för han ljög för sin flickvän om mig så fick jag skiten för det. Fast vi bara var vänner så fick jag oxå skit för det. Så kompliserat så orkar inte riktigt skriva allt. Men de jag kan skriva är att denna person har blivit hjärntvättad och är helt sjuk i huvudet just nu. Och den dagen han blir lämnad kommer han inse att han inte har många vänner kvar om han behandlar sina vänner som han gör med mig. 
 
Så fuck off till dig, du har förlorat mig som vän. Jag försökte få de att bli bra men du kan aldrig se att du eller din tjej gör fel så då får alla andra skiten och de tillåter jag inte mera. Har redan fått skit från dig en gång och de är slut med det nu. Så hoppas du får ett fint liv och att du inser en dag vad du gör med ditt liv!!
 
Och ja jag har sagt vad jag tycker till denna person men han har inte kommit till den punkten i livet att han fattar vad andra säger eller kan inse att han oxå kan göra fel.
 
Men en sak ska du ha klart för dig, bara för jag är stark utåt så blev jag otroligt ledsen vad du satt o sa till mig, men då vet jag hur du behandlar dina såkallade vänner bara för din flickvän säger så...

Se till att skriva något innan ni lämnar min blogg :) <3

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0