Joe Labero - 16/4

Igår var det en riktigt bra dag/kväll. Var lite smått nervös men ändå så viste jag att den väntades en bra dag. 
Mötte upp min kära far och så tog vi bussen till Uppsala. Tog lite drinkar på magnussonskrog tror jag den hette, otroligt god drink. Var till o med tvungen o skriva upp hur hon gjorde för den var riktigt sommar god, solen lös på och de kunde inte varit mer underbart! Lite senare gick vi till Grekiska restaurangen tzatziki, då jag vet att pappa älskar grekisk mat, musik o kulturen så tänkte jag att detta var ett perfekt ställe och vet ni vad jag lyckades bra. Han älskade allt med den restaurangen och ville helt klart komma tillbaka igen. Maten bara smälte i munnen och storleken var för en stor karl, otroligt mycket mat. Och allt var så gott, deserten var oxå super god. Så kan väl säga att jag nästan rullade därifrån sen. Vi gick lite tidigare än tänkt därifrån så jag skulle hinna till systemet innan så jag slapp gå ner idag. 
 
Senare på kvällen så var det äntligen dags att se Joe Labero. Så detta var fjärde gången vi gick på honom tillsammans men denna gång skulle bli mest intressant då hela showen var helt ny och hela showen bestog av eld. Fick jätte bra platser, längst fram så de var toppen. Varken jag eller pappa viste om de då vi tog dem bästa platserna bara. Toppen bra föreställning dock lite smått rädd ibland när dem kastade runt elden och snurrade o tände eld på besinen så hoppade till några gånger men annars otroligt bra och intressant. Så sammafattning av dagen/kvällen var otroligt mysig, underbar och toppen så kul att få en hel dag med min Pappa, bara vi två. I en annan stad o bara njuta! :) <3
 
 
 
 
 

Se till att skriva något innan ni lämnar min blogg :) <3

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0