Mysig dag på stan med två fina vänner och underbara mamma!

Hej hopp! :)
 
Idag skulle jag till min husläkare o fixa läkarintyg osv när jag väl kommit dit och var stressad som ett as så säger dem att han är sjuk. Blev sjukt jävla irriterad då dem endast ringde en gång när jag var på Ica och inte hade hört, varken lämnat meddelande eller ringt tillbaka. Så blev sjukt arg att man stressat dit o sen är han sjuk vist inte att han är sjuk men att dem inte ringer flera gånger. Inte första gången dem gör sådär. Sen ljuger hon o säger att hon ringt massor av gånger, konstigt att jag endast hade ett missat och inga meddelande. Otroligt otrevlig var hon oxå, snäfte åt mig och börja bråka och säger att jag kan byta läkare men nu är det så viktigt att jag inte byter läkare. Tror inte att andra kan skriva ett super bra läkarintyg som inte känner eller vet något om mig så fuck off!!!
 
Sedan åkte jag o mamma upp på stan och handlade lite två par kläder till oss och där mötte vi Elin som sedan följde med oss runt på stan även så mötte vi minna så vi tog en glass på torget i solen och bara myste. 
Senare på kvällen så bjöd jag mamma på en alkoholfri drink och middag.
 
Så denna dag o kväll var toppen och super mysig. Underbara tjejer och underbar mamma vad mer kan man begära :D 
 
Sen imorgon blir det grillning hos Linn och sedan på fest ute i hummelsta, bra helg helt enkelt :D
 
 
 

Se till att skriva något innan ni lämnar min blogg :) <3

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0