påsk <3

Hoppas ni haft en bra påsk!
Själv har jag bara tagit de lungt och inte haft några måsten alls. I lördags åkte vi till Västerås för att fira påsk med hela familjen, dock så firar vi inte direkt påsk. Utan vi grillade mest o gav påskägg o myste. Charlie o hans lilla oliver var även med o firade med oss. Andra gången jag fick träffa Oliver sen han var en bebis och de var nog den sötaste lillkillen jag träffat på länge. Sa det att jag blev smått kär i honon, underbar liten pojke! :) Och fick mig bara mer o mer längta efter en egen.  
 
Skulle ha gjort cupcakes och hade en bild i huvudet hur de skulle bli. Men rummet var tok för varmt så de smälte ihop, alla ville ha kaffe o jag var för trött. Så dem fina muffinsen blev inga direkt fina muffins, dem finaste var såklart Mejas muffins :) 
 
Underbar påsk afton med mina människor! 
Dagen efter så åkte jag med Sonta(brorsan kompis) till västerås med hans barn. Första gången jag fick träffa dem och den lilla blev helt fast i mig o skulle hålla handen hela tiden. Super mysigt sen skulle även den större göra de så gick där på erikslunds med två söta små pojkar i varsin hand. Och jag fick heta faster för dem oxå! Söta pojkar :)
Sedan mötte vi uppe Brorsan med familjen och åkte ut till Rocklunda på tvioli så barnen fick åka lite karuseller och jag försökte vinna gosedjur men lyckades aldrig,skit sur. Sen åkte jag bilar med lilla meja, tuff tjej de där. En annan blev rädd för henne då man åkte in i alla o hon åkte fram o tillbaka men hon tyckte de var super kul o satt o skrattade hela tiden. Mötte även upp Charlie o Oliver där en liten stund. Sen blev de hemåt och grillning hos Mamma o nasr o lilla mormor. Med kortspel o fruktsallad. Så det blev en toppen påsk helg med familjen <3
 
 

Se till att skriva något innan ni lämnar min blogg :) <3

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0