Stopp!! Stanna upp och tänk om. Prova ett nytt beteende och ta din egna uppfattning!

Så besviken, ledsen o arg! 
Finner inga ord just nu, vill skriva ut allt just nu men ändå så har jag tappat orden på vägen. 
 
När jag blev sjuk blev jag tydligen tråkig, känns det som vissa tycker! Förut var det alltid jag som åkte hit o dit men nu för tiden har jag inte råd eller kroppen orkar inte fara så mycket men då duger man inte längre. Nytt nätverk då duger man inte heller :(
 En har manipulerat andras huvud. Varför hata någon som man aldrig träffats och varför inte ta sin egen uppfattning. Hatar ni dem hatar ni mig, detta är mitt jag och mitt liv!
 
Som sagt vill skriva så mycket men inga rätta ord kommer fram..
 
Ingenting kommer bli som förut, trodde det skulle ändras och att vissa fortfarande skulle va sitt egna jag eller så är det jag som förändras och inte kan ta det längre. Ett hej, ett hur mår du, ett vill du va med, ett hej ska du med, ett hej jag kommer, ett hej du är fortfarande en av oss. Nope!!
 
Har inte brytt mig förut för har mått så otroligt bra med mitt liv men idag blev jag så besviken som jag egentligen borde vetat men hade ändå hopp kvar så de lilla hoppet fick mig att bli besviken och detta kom upp huvudet igen.
 
Så nu känns allt så förändrat, så långt bort och så konstigt! Men försöker va stark o glad ändå, men de kommer komma en dag då det tar mer stopp eller så kommer det bara glida förbi och ingen kommer märka någonting. 
 
Ni kanske inte förstår så mycket av mina ord, men skriver bara de som ploppar upp
 
 

Se till att skriva något innan ni lämnar min blogg :) <3

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0