Avicii imorgon! :D

Ikväll skulle det blivit spelkväll hos Victor och Rebecka men fick väldigt ont i magen och kroppen är helt utmattad sen min fulla vecka och ska jag orka konsert imorgon så känner jag att jag bara skulle behöva vara hemma och vila ikväll hur gärna jag än skulle velat gått dit. Så jag hoppas det blir fler spelkvällar då jag älskar att sitta o spela massa olika spel bland fina vänner! :) 
 
Imorgon på dagen åker jag till Uppsala för att förfesta med Sara och Becca sen åker vi vidare mot Stockholm och ser Avicii. Som jag längtat och alltid velat sätt honom så ska de blir super kul att äntligen få göra det :)
 

Se till att skriva något innan ni lämnar min blogg :) <3

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0