Dubbel födelsedagar <3

Måste bli bättre att skriva varje dag känner jag. Men inte haft någon dator på några dagar och hatar att skriva ifrån mobilen! 
 
I måndags fyllde Nasr år(mammas man) så blev lite god middag och sen gick vi över till mormor o käkade lite efterätt. Sen i onsdags så fyllde min älskade mamma år så då åt vi lite god mat igen o lite efterätt(fuskar lite just nu). Var så kul o se för mamma var som ett litet barn som fyllde år, så glad hon blev över vad hon fick. Älskar att ge presenter till mina nära o kära o se deras glädje i det hela. Önskar dock att jag var piggare igår, låg med feber o mådde verkligen dåligt så det var lite synd!
 
Så i helgen kommer Brorsan med familjen så dem oxå får fira mamma o nasr, så mysigt att få hela familjen bland sig. Enda som fattas är fina mormor och Nova som inte kan komma! 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Se till att skriva något innan ni lämnar min blogg :) <3

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0