Favoriter i svart!

Har suttit o letat efter en wow klänning hela kvällen nu och ska säga er att det inte är enkelt. Finns typ inga Wow klänningar längre och om de finns så finns det inte i ens storlek eller så skulle man se tjock ut i dem. Och jag älskar verkligen svart, låter säkert skit trist men älskar svarta klänningar eller med någon annan färg i de svarta. Plus att man ser smalare ut i svart ;)
 
Så tänkte dela med mig av lite favoriter som jag hittar ikväll 
 
  
 
 
1:a                            2:a                                                           3:a
 
 
 
 
 
4:a                                   5:a                                           6:a
 
 
Imorgon tänkte jag visa lite favoriter i ljusare färger som är snyggt till sommaren! :) För nu ska jag sova, god natt ifrån mig! 
 
Puss 
 
 
 
 
 

Se till att skriva något innan ni lämnar min blogg :) <3

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0