Födelsedags firande <3

Förra lördagen den 15e. Hade jag födelsedagsparty och trodde inte så många skulle komma då dem flesta tackade nej i sista sekunden men vi blev några st och det betyder så mycket att dem människorna kom för min skull. Även Uppsala vännerna att dem kom för min skull!
 
Hade en riktigt bra kväll med dricka, spel, musik och skratt. Höll otroligt nog på enda till 2 på natten sen skulle resten av folket vidare på efterfest men jag var så otroligt trött så jag orkade inte gå med dem. Insåg denna kväll  att jag har så fina vänner omkring mig och att jag borde börja umgås mer med vissa av dem då dem gör mig så glad och verkligen lycklig. Jag behövde verkligen denna kväll med tanke på hur jag mått senaste veckorna! 
 
Fick även massa fina presenter men den finaste presenten var att ni alla kom! :) <3
Tänkte visa lite bilder på de jag fick ^^
 
 
Denna present fick jag av Elin min bästa vän! Och har aldrig någonsin fått något sånt personligt förut och när jag fick denna så värmde det gott i hjärtat och blev så otroligt glad. Aldrig fått något sånt fint förut. Och det är verkligen du och jag gumman. Så jävla glad att jag fått träffat en sån fin person som du och vi klickade direkt, glad att jag har en vän som du! Älskar dig <3
 
Tack till er alla som kom o ville festa och fira mig, glad att ni kom även tog med er lite vänner. Fick inte så mycket bilder denna kväll. När man var yngre tog man sig tid att ta kort men nu har man oftas så fullt upp och så jäkla kul så man inte har tid att ta några. Så smygfotade lite grann! 
 
 
 
 
 
 
 

Se till att skriva något innan ni lämnar min blogg :) <3

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0