Födelsedags firande <3

Igår var det min födelsedag, hela 22år blev jag! 
 
Dagen började med frukost på sängen eller ja jag fick tända ljus och presenter på sängen av mamma och Nasr(sov hemma där), fick massa med mina saker. Bild kommer på det!
 
 
Sedan blev det 2 rätters middag hos Mormor med familjen, super god mat. Lyckades riktigt bra, sedan blev det efterätt - chokladfoundant. Första gången jag någonsin gjorde den och det blev totalt perfekt. Underbart gott! Sen fick jag en överraskning av min bror, att han kom upp för att träffa mig på min dag. Har inte träffat han på länge så det betydde jätte mycket :)
En riktigt bra dag med fin uppvaktning på båda facebook och sms och såklart från familjen. God mat, bra sällskap, kortspel, fina presenter precis vad jag önskade mig, bästa mamma, Nasr och mormor. Jag kunde inte önska mig en bättre dag än den dagen. Tusen tack för alltning, älskar er <3 

 
Idag har vi fixat och donat hemma hos mamma där jag ska ha kalaset imorgon(större lägenhet och sittplatser), bakat morotskaka och smörgårdstårta. Har varje år bjudit både vänner och familj till kalset men i år blev det annorlunda. Har känt att jag aldrig kunnat fokuserat på bara familjen utan sprungit runt och försökt varit social med alla, för virrigt. Så i år så kör jag bara familjen plus Viktoria men hon tillhör familjen sen helgen efter kör jag födelsedags firande för mina vänner istället. Längtar tills både i morgon och nästa helg ska bli så kul! :) 
 
 

Se till att skriva något innan ni lämnar min blogg :) <3

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0