Fransförlängning! :D


Idag gjorde jag fransförlängning för första gången och det var riktigt skönt att ha någon som pysslade om en trots de bara var fransarna, lite jobbigt att titta upp efter 1h 45 minuter så det rann o sved lite grann men resultatet blev super bra och blev super nöjd och jag älskar dem. Så otroligt fina och ser så bra ut på mig ^^ 
Denna tjej som gjorde detta var under utbildning och för de priset så kunde jag inte bli nöjdare plus att hon var otroligt trevlig och gullig tjej. Var skönt att inte ligga där pinsamt tyst utan vi pratade massor och var jätte trevligt att komma dit, mysig tjej! :)
 Nedanför så får ni se hur det ser ut!
 
 
 

Se till att skriva något innan ni lämnar min blogg :) <3

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0