Fuck Cancer!

Tänkte dela två filmer som handlar om ung cancer, så fina filmer och människor! Stor eloge till dem alla som kämpar sig igenom dagligen med cancer. Starka människor som fortfarande har hoppet kvar, hopp om att få en andra chans i livet att överleva att uppnå deras drömmar och fortfarande göra allt som en frisk människa kan göra med lite begräsningar!
 
 
Av någon anledning gick det inte att kolla på dessa filmer på min blogg men bara trycka på en knapp där det står youtube så kommer ni till orginal filmerna. 
Jag kunde inget annat än att gråta när jag såg dessa filmer. Berörde mig så otroligt mycket, önskar jag kunde göra något för dem alla. När jag får mina pengar i slutet av månaden ska jag helt klart köpa ett fuck cancer armband för att ge lite pengar till Ung cancer. Man kan aldrig förstå vad dessa personer går igenom som får cancer att få något så hemskt. När jag var yngre trodde jag att jag var odödlig att inget hemskt kunde hända mig. Men jag blev själv sjuk, inte döende men en hemsk o svår sjukdom så att man tror att man är odödlig är något alla går igenom någon gång i livet. Men jag kan förstå vad dessa anhöriga går igenom, min älskade farfar dog i cancer år 2006. Han hade aldrig gjort någon människa illa, han var den ärligaste och finaste människan. Han förtjänade inget av detta. När han gick bort var en del av mig som försvann med honom. Han är nu mera min finaste ängel som vaktar över mig! 

Förra året 2013 gick min fina Thomas bort i cancer. Han var som en far för mig i många år. Han skulle ha dött för många år sedan, men han var stark nog och klarade sig i några år till men han fick bli försökskanin för olika mediciner om ett litet hopp att han skulle klara sig och inte dö. Hans kropp hade tagit för mycket hårda slag, för jobbiga cellgifter och allt skit han fick gå igenom så en dag sa kroppen ifrån och han slutade andas. Han blev numera en ängel till uppe i himmeln, som vakar över mig! Ännu idag kan jag inte förstå att han är borta, att han fortfarande finns kvar hos oss. 

Senare i sommras 2013 dog min förra mentor i cancer oxå. Ännu ett hårt slag mot hjärtat, ännu en fin människa som försvann i cancer. Det gick väldigt fort för honom. Jag vet inte så mycket, men antagligen så orkade hans kropp inte kämpa och cancern tog över. Han finns nu oxå där upp i himelen bland änglarna, som han är en av dem! Han var en väldigt fin mentor och så mycket mer än så. En person som jag saknar väldigt mycket. 

Så jag vet vad dem anhöriga går igenom för jag har gått igenom det 2 gånger väldigt nära inpå och en fick jag inte vara med så mycket. Men ni finns inom mig och jag saknar er väldigt mycket. Vila i frid till er alla som dog av någon slags sjuk cancer eller bara förvann ifrån denna jord! <3
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Se till att skriva något innan ni lämnar min blogg :) <3

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0