Fuck you bitch!

Nu ska jag berätta en sak för er! 
Jag är en person som är ärlig, säger alltid vad jag tycker o tänker(inte för taskiga saker såklart till mina vänner) men jag är en omtänksam, snäll och glad person. Jag snackar inte skit och försöker alltid vara god hands med alla. Enligt mig själv tycker jag så.
 
Men när någon är taskig emot min familj, sprider rykten eller snackar skit då är jag inte snäll längre. Jag står upp för vad jag tycker och skyddar min familj. Har varit med om hemska saker i mitt liv och inte sagt ifrån och bara fått tagit skit och jag är trött på det. Men jag har blivit stark av det som hänt i mitt liv och det har gjort att jag säger ifrån. Ingen ska någonsin få vara taskig eller säga dumma saker om min familj för då öppnar jag gärna min mun och kan vara lika taskig tillbaka. Och om personer blockar mig så får den personen skylla sig själv att jag inte kan säga vad jag tycker o tänker för man ska stå för det man säger och inte vara feg och blocka och inte kunna ta sitt kast. Och när någon är elak eller betett sig illa, ser jag personen ute så går jag gärna fram o säger exakt vad jag tycker o tänker för jag godkänner inte skit snack, falska rykten eller taskiga saker. 
 
Vissa människor klarar inte av min ärlighet och då är det så. Men jag anser att spela falsk eller hålla tyst för man inte vågar stå upp för sig själv sånt klarar jag inte av, utan jag tycker det är bättre att man är ärlig. Och vi säger att ska man vara ärlig emot sina vänner så kan man alltid säga saker på lite finare sätt för att få fram ärligheten. 
 
Jag har ett hett temprament och ibland säger jag saker innan jag hinner tänka på konsekvenserna. Och det är någon dålig sida av mig och jag försöker varje gång de händer att tänka innan och försöka andas o räkna till tio. Men ingen människa är perfekt men jag kan erkänna mina fel o svagheter. Och jag har sagt bitch o taskiga saker till mina vänner förut när vi bråkat men inte för att skylla ifrån mig så tror jag att det har med allt skit jag fick ta emot som yngre, vågade aldrig säga ifrån eller stå på mig och då har jag sprängts av arghet och bara slängt ur mig det som kom upp först och självklart ångrar jag att jag sagt såna saker och jag kan bara bli bättre på det och jag försöker bli bättre. Men det är något vi vänner förlåtit och kommit över. 
 
Men vissa klagar att jag är för ärlig på facebook o skriver ut mina känslor. Men denna person som blockade oss på facebook och skrev taskig meddelande till min mamma skrev på facebook att hon har "dödat mig och min mamma" och denna person är mellan 45-50 år gammal, ursäkta men tycker ni det är okej att skriva en sån sak öppet att man har dödat några. Vist vi alla fattar att de menas med blockas men då undrar jag vem fan som är mogen i detta. Jag skriver inte att jag har dödat någon utan då skriver jag blockat, sånt idiotiskt ordval. Du kunde inte äns skriva ut sanningen på din status utan just nu är det du som är boven i detta och vill bara att alla ska tycka synd om dig precis som vanligt men skriv sanningen istället för att dra till med ännu mer falskspel.
Och det värsta är att varken jag eller mamma gjort något, vi har varit så trevliga och verkligen ansträngt oss skyllnad mot denna apa som tror hon är något. Och sen börja skriva massa skit och inte vågar stå upp för sina ord och blockar än för man inte vågar ta sitt kast och blockar mig för hon är så feg att jag skulle skrivit något. Säger bara en sak du kan dra åt helvete, vi förlorar inte något men du kommer förlora dina nära en vacker dag då dem inser vilken falsk bitch du är.....

Se till att skriva något innan ni lämnar min blogg :) <3

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0