Full fart hela dagen! :)

Idag har jag haft en full dag, har hållt igång i 6timmar och det inte något normalt för mig!
Varit på stan, systemet, hämtat mammas glasögon, varit på sjukan, bibblan, sjukan och sen fikat på stan med Mamma, Brorsan och Viktoria. Super mysigt att Brorsan kom förbi och sedan viktoria! En toppen dag helt enkelt men helt slut nu och super trött :) 
Mamma var till sjukan så tänkte att jag skulle gå in på drop in för mina bihåler då dem spränger snart känns de som haha. Men satt där över 1 timme och hade inte ens kommit till sköterskan. Fick höra att det var en av dem fullaste dagarna dem haft på drop in och det var extrema väntetider så kände att jag inte hade tid att sitta där längre så går dit imorgon istället och hoppas att det är mindre folk denna gång!
 
Ikväll unnande jag mig själv med en vanilj semla och det var otroligt gott. Chockad att det var så gott haha. Även första avsnittet av Grey´s anatomy. OMG säger jag bara, fy vad bra det var och längtar verkligen till nästa veckas avsnitt. Vem tror ni att hon väljer? Jag hoppas såklart på Jackson då han är så snygg och dem passar verkligen så bra ihop så hon är bara dum om hon säger nej till han då kommer hon förlora honom föralltid!
 
 

Se till att skriva något innan ni lämnar min blogg :) <3

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0