Gör något bättre istället! :)

Vet att dem flesta som läser detta har sätt dessa öl nomineringarna som gått runt på hela facebook runt om i världen. På ett sätt kan det vara en kul grej som händer på facebook då det oftas är tråkiga saker men ändå så otroligt onödigt och de var kul första videon men när hela sin facebooks sida besök av såna videosar så var det otroligt tråkigt att se. Samma sak! Men dem som har gått emot det och drukit vatten och skänkt pengar dem gillar jag och mina vänner vet att jag varken dricker öl eller alkohol så idag blev jag nominerad till att skänka 50kr till barncancerfonden och det gör jag med glädje. Hade gjort det utan en nominering men detta är så mycket bättre och värt än att halsa i sin en öl så jag tycker ni ska göra som mig och skänka pengar istället. Göra en ny trend som ger något fint! :) 
 
Nedanför här så ser ni hur man gör så jag nominerar alla er som läser detta inlägg att göra något bättre.
 

Se till att skriva något innan ni lämnar min blogg :) <3

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0