Ljusa favoriter - passar bra till Sommaren!

Hejsan! :) 
 
Lovade er att jag skulle visa lite ljusa favoriter i klänningar som passar bra i Sommar så jag hoppas ni gillade svarta klänningarna som jag visade igår och att ni hittade något snyggt som passa er! 
 
Tänkte visa 3 olika Kategorier en billigare varieant, en som kostar över 500kr och en som är dyrare.
 
Dyrare -> 
 
 
 
 
1. Klänningen hittar du här  2. Klänningen hittar du här  3. Klänningen hittar du här
 
Klänningar över 500kr finner du här nere ->


 
 
1. Klänningen hittar du här   2. Tunnikan/klänningen hittar du här
3. Klänningen hittar du här
 
Nedanför här kommer du hitta den billiga varianten - Super snygga klänningar och finns en del jag fastnat för
 
 
 
 
 
 
1. Klänningen denna är precis på gränsen till 500kr och den hittar ni här   2.Klänningen hittar du här - En favorit som jag vill köpa när jag gått ner i vikt.   3. Klänningen hittar du här  4.Klänningen hittar du här
 
 
 
 

Se till att skriva något innan ni lämnar min blogg :) <3

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0