Ni avgör själva vad ni ska läsa eller inte, era val inte mitt! :)

Jag har inte skrivit här på länge och jag har bara inte haft lust eller ork. Men har känt länge att jag skulle vilja ha något ställe där jag kan skriva allt mellan himmel och gjord och lägga in massa bilder och allt. Så tänkte att det var dags att börja blogga in, inte varje dag men när jag själv känner för det. 
 
Men då måste jag bara skriva detta först; Jag gillar att skriva av mig i privata dagböcker eller på öppna bloggar.  Jag länkar min blogg på facebook. Jag skriver ingenting för att få uppmärksamhet för vill jag ha det så kan jag bara be om det eller skriva att jag vill ha det, vill inte att folk ska tycka synd om mig utan jag skriver för jag vill få ur mig saker istället för att jag ska explodera och bli knäpp haha. Men kom inte o lämna kommentarer som att jag lämnar ut mitt liv, eller skriver för privata saker eller bara för ni tycker att jag är dryg om vissa saker. För ni gjorde ett val och de var att gå in på min blogg där ni viste vad som skulle kunna stå. Det var erat val inte mitt. Så klaga inte på mig sen för jag använder denna blogg för det är min räddning i min vardag som kan vara tuff för att få ur mig allt. 
 
Sådär är vi överrens ?! Annars behöver ni inte äns börja läsa något om ni ändå ska klaga. 
 
 
 
 
 
 
 
 

Se till att skriva något innan ni lämnar min blogg :) <3

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0