Studentklänningar i favoriter

4 månader kvar tills vissa av er tar studenten och var ungefär 3 år sen jag tog studenten och den dagen må vara den bästa dagen i mitt liv och har aldrig någonsin känt mig så stolt över mig själv att jag gick ut med 0 IG:n och 2 MVG:n som jag aldrig trodde jag skulle göra plus några VG:n oxå så det betyder otroligt mycket för mig att jag klarade något jag inte trodde jag skulle klara av. Att se hur min familj och vänner hur stolta dem var när dem fick se mina betyg och när jag kom där ifrån tåget kändes bra i mitt hjärta.
 
 
 
 
Så med detta inlägg tänkte jag visa lite snygga student klänningar som finns på Nelly i år. Personligen tycker jag att en studentklänning ska vara speciell, snygg och söt. Och nu för tiden så börjar jag älska långklänningar och sjukt snyggt att modet börjar bli mer sånt även i studentklänningar :) 
 
 
1. Hittar du här / 2.Hittar du här / 3.Hittar du här / 4.Hittar du här / 5.Hittar du här (en av mina favoriter, som jag lätt skulle kunna köpa ändå) / 6. Hittar du här /
 

Se till att skriva något innan ni lämnar min blogg :) <3

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0