Träning!

Idag var jag en sväng till sjukgymnasten och sen vidare till friskvården för att prata lite då jag missade mötet i Måndags! Sedan blev det lite mer än 1 timmes träning, riktigt skönt men otroligt trött efteråt :) Just nu känns det som allt som har med viktnedgång står still, insprationen har försvunnit typ men bara försöka hitta den igen för jag vill ju verkligen gå ner i vikt. Och Vi kom överrens idag om att jag kanske får ta de lite lungt och acceptera att de kanske tar längre tid för mig att gå ner i vikt och det är ju klart att de tar längre tid för mig pågrund av allt men jag ska till mitt mål vare sig de blir om 1 år eller längre :) 
 
Men var lite smått irreterad idag pågrund av vissa saker, speciellt saker inom sjukvården. Så tog på mig boxnings handskarna och fick boxa av mig lite grann, super skönt verkligen. Alla skulle behöva sånt hemma så skönt att avregera sig på något som inte går sönder! :)
 
 
 

Se till att skriva något innan ni lämnar min blogg :) <3

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0